Hop til indhold
  • 0

28 nybyggede huse

Asger Garde
 Share

Spørgsmål

Hej der.Jeg er med i et byggeudvalg som skal være med til at koordinere færdiggørelse af de omkring 20 råhuse vi får bygget af MT Højgaard. Råhus betyder også at der hverken er trukket strøm eller netværk.Derfor leder jeg lidt efter en 'konsulent' som kan tage et møde med os, da jeg forestiller mig at mange enten vil bruge ihc wireless til lys, og at nogle også vil have ihc netværk.Det kan evt. være en konsulent som arbejder for en firma som også kan hyres til at installere det, men det kan også være helt privat.I der nogen der kender en oplagt person/firma, til det?Projektet er iøvrige Dageløkke i Humlebæk.mvh Asger

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej Asger måske jeg kan hjælpeJeg er uddannet elektriker og elintallatør og har eget firma, jeg beskæftiger mig meget med IBI installationer både IHC Snarthous og EIB. Firmaet ligger i Charlottenlund så det er jo ikke så langtJeg kan kontaktes på tlf 39644042 / 26207217eller mail ps@aeservice.dk Med Venlig Hilsen Peter Sikora

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Gæst IBISystem.dk

Hej AsgerJeg er IHC Konsulent og du kan finde mere information på www.IHC123.dk eller kontakte mig pr telefon på 70 275 279, hvis du har brug for råd og vejledning til IHC.Jeg er tidligere LK ansat og har 12 års erfaring i IHC, så vi kan helt sikkert finde en god IHC løsning til jer.Jeg er normalt tilknyttet disse store sager som IHC konsulent for den lokale el installatør, men jeg har da firmaer i mit IHC netværk, som jeg kan henvise dig til.Eller måske firmaet i Charlottenlund :-)Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC KonsulentIHC Projektering, programering, samt support.www.IHC123.dk

Link til kommentar
Del på andre sites