Anders Larsen Skrevet March 27, 2012 Rapporter Share Skrevet March 27, 2012 Hej.Jeg har lige et lille spørgsmål.Hvordan gør man lige når man skal bruge et kort tryk til tænde / slukke lys / regulerer op/ned. Det lange tryk skal bare bruges til kip.Jeg kan ikke få det til at virke.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 27, 2012 Rapporter Share Besvaret March 27, 2012 Du fører trykket over på indgangen af kort/lang FB' n og så bruger du de 2 udgange herfra til at styre den/de andre FB indgange.Altså kort/lang FB'n skal ind imellem tryk og det der skal styres. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 27, 2012 Rapporter Share Besvaret March 27, 2012 Hej.Jeg har lige et lille spørgsmål.Hvordan gør man lige når man skal bruge et kort tryk til tænde / slukke lys / regulerer op/ned. Det lange tryk skal bare bruges til kip.Jeg kan ikke få det til at virke....Det giver ikke rigtigt mening at regulere op/ned med et kort tryk. Det kan lade sig gøre omvendt, så kort tryk er kip, og langt tryk regulerer op/ned. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Larsen
Hej.Jeg har lige et lille spørgsmål.Hvordan gør man lige når man skal bruge et kort tryk til tænde / slukke lys / regulerer op/ned. Det lange tryk skal bare bruges til kip.Jeg kan ikke få det til at virke....
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts