Hop til indhold
  • 0

Ihc har fundet en fejl og lukkes ned

Ronni
 Share

Spørgsmål

Hej herindeHar idag som rookie brugt 4 stive timer på at lave en programmering til et hus og gemt filen tit og ofte, da jeg var færdig og lukkede programmet ku jeg pludselig ikke åbne filen mere og Vista skriver programmet ikke svarer og lukkes derefter ned, Gisp! Alt mit arbejde er for mig gået tabt, er der nogen der kender en løsning på problemet, har en bak fil på ca samme str som .vis filen.Vil også med glæde sende filen videre til kloge folk :)Desperat elektriker

Link til kommentar
Del på andre sites

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Tvivler nu på at det er dig der har gjort noget forkert. Mon ikke bare at visual softwaren har fejlet på et tidspunkt du har gemt projektet. :) Når du nu starter forfra, må du hellere give filen et nyt navn hver gang du gemmer, istedet for at overskrive, hvis visual nu skulle finde på at lave samme nummer igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

En lille tip når du skal starte forfra på et helt hus: Prøv at bruge LK´s Standard Hus fil. Så retter/sletter du bare det du ikke bruger. På den måde kan du hurtigt komme igang. Men på den anden side hvis man bare starter med simple kip FB til lys i første omgang tager det heller ikke lang tid at komme igang.Det er alle de små specialtilretninger der tager tid.Men på denne måde har du jo fået lært at tage backup ;) Gem filen løbende (under nyt navn/version) hver gang du laver ændringer tilføjelser. Så burde du altid kunne komme tilbage til noget der virker.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Hej herindeHar idag som rookie brugt 4 stive timer på at lave en programmering til et hus og gemt filen tit og ofte' date=' da jeg var færdig og lukkede programmet ku jeg pludselig ikke åbne filen mere og Vista skriver programmet ikke svarer og lukkes derefter ned, Gisp! Alt mit arbejde er for mig gået tabt, er der nogen der kender en løsning på problemet, har en bak fil på ca samme str som .vis filen.Vil også med glæde sende filen videre til kloge folk :)Desperat elektriker[/quote'] Hej Har lige rettet din fil, så det igen kan åbnes med Visual :)Ved ikke om du har brugt hele weekenden på at starte forfra, men så kan du da kigge i den gamle fil og se, om du har husket det hele... :P Det var pga "1.1.10.a. Simpel Kip Gang Spot - G1", som havde reference til et produkt, som ikke eksisterer...post-2429-1354925676389_thumb.jpg
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Uha du dælme dygtig :) nej kom aldrig igang for min kollega har været igang parallelt så vi brugte bare hans, det jo go træning a lave noget der ikke nødvendigvis skal bruges eller virke første gang.. men nu må vi jo se hvad der er bedst :) det en træls kabling for en begynder i huset ( et konkurs hus vi har overtaget ) der er sløjfet imellem en del tryk, gør det lidt mere besværligt end nødvendigt, lavede kun nyt program fordi der er lidt underlige fejl i det min chef har lavet, så var det nemmere a starte fra bunden selv :) Mange tak for hjælpen, der kommer helt sikkert mere en dag :)

Link til kommentar
Del på andre sites