bjørn jensen Skrevet March 13, 2012 Rapporter Share Skrevet March 13, 2012 HejMit problem er at min computer lukker ned (genstarter) når jeg har brugt installationssimulering et stykke tid. Ved ikke om det er et computer-problem eller controlleren der driller.Anyone?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 13, 2012 Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 Er det måske fordi din computer er sat til at gå i "slumre/dvale tilstand" efter et stykke tid, hvis du ikke har trykket på nogle taster eller flyttet musen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bjørn jensen Besvaret March 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 Nej, der kommer simpelhen blå skærm med en fejlmeddelse. Der står noget med at windows lukkes pga en alvorlig fejl. Vist noget med en ip-konflikt.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 13, 2012 Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 Hvilken windows version ? Har du konfigureret IP´n manuelt på PC´n eller er det via DHCP fra en router eller lign.?Sker det også hvis din pc ikke er på nettet (netværk slukket/off) mens du kører simulering ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bjørn jensen Besvaret March 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 XPIp´n er automatiskcomputeren er ikke på nettet og er forbundet til controlleren med kabel.I fejlmeddelsen står der også noget med hardwarefejl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 13, 2012 Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 OK.Kan du poste et billede af fejlmeddelsen ?Måske er det noget med din serielport driver.Prøv at fjerne kablet til controlleren. Du behøver jo ikke være forbundet til en controller for at lave/køre simulering. Det er jo det der er det smarte ved simulering :-)Men det burde jo selvfølgelig kunne virke - også selvom PC´n er forbundet med controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bjørn jensen Besvaret March 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 nej jeg har ikke mulighed for at poste et billed lige nu.Jeg bruger ikke alm. simulering, men installationssimulering for at kunne følge med i hvad der sker i selve installationen pga fejl. Ligesom man bruger servicewiew i 2.0 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 14, 2012 Rapporter Share Besvaret March 14, 2012 Prøv med en anden pc. Så kan du se om det er et problem med controlleren eller pc'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
bjørn jensen
HejMit problem er at min computer lukker ned (genstarter) når jeg har brugt installationssimulering et stykke tid. Ved ikke om det er et computer-problem eller controlleren der driller.Anyone??
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts