Ole Jensen Skrevet March 11, 2012 Rapporter Share Skrevet March 11, 2012 hej allejeg har en controller med hw ver. 6.1 Hvad er det der ifølge LK vil virke dåligere ved afvikling af LK IHC Bolig programmet på min controller?Er der nogen her der ved det?Pft.Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 11, 2012 Rapporter Share Besvaret March 11, 2012 hej allejeg har en controller med hw ver. 6.1 Hvad er det der ifølge LK vil virke dåligere ved afvikling af LK IHC Bolig programmet på min controller?Er der nogen her der ved det?Pft.OleDen nyeste controller hw ver. 6.2 har mere ram end ver. 6.1.Ver. 6.1 får problemer, med en .vis fil omkring 6 Mb, og LK IHC Bolig fylder deromkring. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Jensen Besvaret March 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Hej TorbenTak for dit svar. så er det bare frem med loddekolben og få smidt en ekstra RAM klods i controlleren Mvh.Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret March 12, 2012 Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Hvis man sletter alle elementer i LK IHC Bolig Koncept - 1.01 - Full.vis filen der hedder noget med Varme, Temperatur, Visility og Telestat så kan man reducere størrelsen på filen fra 5.858 KB til 4.051 KB.Om det virker, og hvilke konsekvenser det har ved jeg ikke, men man kan da håbe på at LK laver en Light udgave uden varmestyring for dem der ikke har behov for dette. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 12, 2012 Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Så er det vist godt jeg ikke skal bruge IHC til varmestyring.Min .vis fil er på 4.469Kb og det er med de gamle standardhus FB´r + almindelige og egne FB´r. Jeg har ikke "konverteret" til de nye Bolig FB´r. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dennis1354922307 Besvaret March 12, 2012 Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Hvorhenne kan man se HW versionen?Synes ikke det står nogen af de steder hvor de er til salg, eller i LK´s katalog. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 12, 2012 Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Nej det er sikkert ikke noget der reklameres med eller umiddelbart fremgår udenpå æsken/controlleren.men det fremgår når man logger ind i administrator delen fremgår det: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret March 12, 2012 Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Den nyeste controller hw ver. 6.2 har mere ram end ver. 6.1.Ver. 6.1 får problemer' date=' med en .vis fil omkring 6 Mb, og LK IHC Bolig fylder deromkring.[/quote']Nogen der har hørt noget om at LK tilbyder en ombytnings ordning i forbindelse med at de har frigivet et produkt som ikke kan være i controler som blev produceret for mindre end 5 år siden? Det er jo lige før det er en HW defekt, som berettiger til en ombytning. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dennis1354922307 Besvaret March 12, 2012 Rapporter Share Besvaret March 12, 2012 Men hvis man skal ud og købe ny hardware, hvordan sikre man sig så at man ikke bliver taget ved.... Næsen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 13, 2012 Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 Man beder om at få sidste nye ver. 6.2 og fuld returret hvis den ikke er det. Husk du har altid 14 dage fuld returret ved online køb via nettet, så her har man en reel mulighed for at afprøve/teste inden man beslutter sig.Btw. Er der egentlig nogen der har en oversigt eller ved hvor mange hw udgaver der faktisk findes af den nye ver. 2 controllere med viewer, og hvori forskellene består ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Jensen Besvaret March 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2012 HejGjort det samme - slettet alt overflødigt. Så nu fylder filen ikke lige så meget og bør nu kunne afvikles uden evt forsinkelser. Er stadig ved at tilrette, så der går nok lige nogle dage endnu førend jeg er klar til at uploade den til controllerenEr der nogen her som er begyndt at bruge den nye projektfil?HilsenOle Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Hej Gjort det samme - slettet alt overflødigt. Så nu fylder filen ikke lige så meget og bør nu kunne afvikles uden evt forsinkelser. Er stadig ved at tilrette' date=' så der går nok lige nogle dage endnu førend jeg er klar til at uploade den til controlleren Er der nogen her som er begyndt at bruge den nye projektfil? Hilsen Ole [/quote'] Hej Ole,Har du fået LK IHC Bolig til at virke på 6.1 hardware? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts