Hop til indhold
  • 0

Kald Scenarie samt langt-tryk på samme tast....

Thomas1354922231
 Share

Spørgsmål

Hej derudeJeg har i går haft problemer med at lave en scenarie funktion til min brors alrum. Alt er wireless! Jeg bruger scenarieblokken 9.2.03 fra LK's typehus, hvor man på et wireless 4 tryk, kan kalde 3 forskellige scenarier og sluk alt. Jeg prøvede at kombinere denne funktionsblok med 4.1.15 kort/langt tryk, da jeg gerne vil have muligheden for at holde knappen inde, og derved dæmpe de lamper der er placeret væk fra centrum af scenariet, hvis i forstår. Det lykkedes ikke, scenariet begyndte at te sig mærkeligt, og jeg måtte slette blokken og starte forfra igen, for at få den oprindelige funktion tilbage. Har i et fif til dette trick?Jeg ville egentlig også gerne have en tangent hvor det var muligt at bryge 2 tryk til at dæmpe på det indstillede scenarieVh. Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Tak for svaret!Ok' date=' jeg synes ikke rigtig der sker noget når jeg holder tasterne inde? Er det iøvrigt reguleringsfunktionen de kalder "gem scenarie" jeg tror ikke helt jeg forstår detVhThomas[/quote']Nej, det er de 3 scenarier Regulering af T1, Regulering af T2 og Regulering af T3, der regulerer op/ned på hver sin tænding ved langt tryk på hhv. indgang for Scenarie 1/Regulerer T1, Scenarie 2/Regulerer T2 og Scenarie 3/Regulerer T3.Kun ved kort tryk fremkalder den scenarier.Ved langt tryk på indgang Sluk/Gem scenarie gemmer den scenariet reguleret på T1, T2 og T3, og ved kort tryk fremkalder den Scenarie sluk
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Tak for svaret V8camaro!! Dvs jeg blot forbinder trykkene til både scenarie T1' date='2,3 og reguler scenarie T1,2,3Vh Thomas[/quote']Trykkene forbindes til Scenarie 1/Regulerer T1, Scenarie 2/Regulerer T2, Scenarie 3/Regulerer T3 og Sluk/Gem scenarie.Så skal du både trække Scenarier OG T1 - T3 over på de ønskede wireless dimmere.[attachment=1871]9.2.03tryk.jpg[/attachment][attachment=1872]9.2.03output.jpg[/attachment]
Link til kommentar
Del på andre sites