kennet Skrevet February 19, 2012 Rapporter Share Skrevet February 19, 2012 HejSider lige med et lille problem da jeg gerne vil have vist drift timer på min mobil men når jeg kigger på ihcremote ser det ud som om den kun kan vise noget der er under location og ikke ting der står under funktion i visual.På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret February 20, 2012 Rapporter Share Besvaret February 20, 2012 HejJa - det er som du skriver.IHCRemote (på iPhone - kender ikke den på Android) kan ikke vise variabler fra FB.Man kan dog få det vist ved at bruge WebSceneView, og så bruge telefonens browser.Det er ikke så fedt, men man kan da få en tæller aflæst...Alternativet er at lave dit eget system. Hvis du har mod på dette, så læs nogen af indlæggene i forum om udvikling: http://www.ihc-user.dk/forum/udvikling/microsoft-net-api/sdk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kennet Besvaret February 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2012 Takker for svartHavde håbet på at der var en måde at få det vist men må nok lære at leve uden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
kennet
HejSider lige med et lille problem da jeg gerne vil have vist drift timer på min mobil men når jeg kigger på ihcremote ser det ud som om den kun kan vise noget der er under location og ikke ting der står under funktion i visual.På forhånd tak.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts