oskar Skrevet March 14, 2008 Rapporter Share Skrevet March 14, 2008 Sidder og bikser med at lave en hjemmesimulering med fb 6.3.02 Virker ok indtil jeg slutter en ur blok til. Hvordan gør man ? (er helt grøn så forklaringen må ikke være "nørdet") Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret March 14, 2008 Rapporter Share Besvaret March 14, 2008 Hejhar du set den FB der er lavet her på siden..? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret March 14, 2008 Rapporter Share Besvaret March 14, 2008 Jeg Log ud.men kommer med en "Grøn forklaring"til FB her fra siden.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Søgaard Besvaret March 14, 2008 Rapporter Share Besvaret March 14, 2008 HejI din urblok har du en udgang fra ur, tilstanden på den bestemmes af uret.Træk denne udgang til sim blokkens indgang fra ur, den styres nu fra uret og er en af 3 betingelser for at simuleringen starter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
Sidder og bikser med at lave en hjemmesimulering med fb 6.3.02 Virker ok indtil jeg slutter en ur blok til. Hvordan gør man ? (er helt grøn så forklaringen må ikke være "nørdet")
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts