Jesper1354922304 Skrevet February 18, 2012 Rapporter Share Skrevet February 18, 2012 Hey findes der en side hvor der vise hvordan man laver sin egne funktions blokke er ved at lave mit hus helt om og synes der mangler mange FB for at tilfredstille mine behov... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 18, 2012 Rapporter Share Besvaret February 18, 2012 Prøv at kigge i manualen fra side 73 og frem LINK MANUALHer er et par andre eksempler LINK og LINK Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper1354922304 Besvaret February 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2012 Takker det prøver jeg lige... der er ikke et sted her inde hvor folk har lagt deres FB ind som de selv har lavet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 18, 2012 Rapporter Share Besvaret February 18, 2012 Der ligger lidt under download, men de fleste ligger vist spredt i div. poster herinde. Hvis du har specifikke ønsker til funktionsblokke, er der en del brugere herinde der har styr på programmering og gerne hjælper, så det er bare at spørge løs. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 18, 2012 Rapporter Share Besvaret February 18, 2012 Ja eller søge lidt i forummet. Der er efterhånden ikke mange emner/situationer der ikke har været oppe at vende. Og ofte med et eller flere forslag til en FB eller mod af eksisterende. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper1354922304 Besvaret February 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Har været i gang med at lave min egne FB en sluk alt den virker fint med kip tryk men kan sku ikke få det til at virke når jeg vil lave den med lang tryk er der nogen som har en ide til hvad jeg gør galdt... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2012 Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Prøv at uploade dit program/FB så vi kan se hvad det er der går galt.mht kort/lang tryk kan du jo prøve at tage et kik på den FB jeg lavede i denne tråd:http://www.ihc-user.dk/forum/ihc-programmering/ihc-visual-20/1-tryk-=-3-out-fb#19842 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper1354922304 Besvaret February 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Hold da op en smører der kom frem der er den som FB et sted som jeg kan downloade kan sku ikke overskue som det stå der... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper1354922304 Besvaret February 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Jeg giver sku opNogen der kan hjælpe med at lave en FBDen er til et børne værelse men kan måske bruge den flere sted:Jeg har et trådløs 4 tryk: øv tænder loft lys på kipØh tænder en gulv lampe på kipNv ikke brugt i nu Nh her kommer den FB jeg ikke kan finde ud af at lave. Kort tryk skal kipe min stikk. Ón/off og så skal jeg have et langt tryk hvor alt i værelset slukke ( sluk alt) langt tryk må kun sætte ting på offNogen der kan hjælpe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2012 Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Så så rolig nu ;-)Prøv f.eks at indsætte LK's standard FB 4.1.15 efter dit tryk og lad udgangene styre din stikk. Og din sluk alt.Eller prøv at vedhæfte dit program så vi kan se hvad det er du prøver på at lave. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2012 Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du har tænkt dig at lave det, men her er et eksempel hvordan man kan lave det med LK´s standard FB:IHC_user.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 19, 2012 Rapporter Share Besvaret February 19, 2012 Hold da op en smører der kom frem der er den som FB et sted som jeg kan downloade kan sku ikke overskue som det stå der...Går ud fra at du fik det åbnet som xml fil. Prøv at læse denne guide til download af funktionsblokke herinde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts