Morten1354922298 Skrevet February 15, 2012 Rapporter Share Skrevet February 15, 2012 Hej alleJeg har en gammel IHC term controller, som jeg skal have udskiftet med en visual 2.Mit problem er at jeg skal have udskrevet programmeringen fra term controlleren, og LK fortæller at det KUN kan lade sig gøre på en windows 98 maskine.Jeg har uden held forsøgt at installere windows 98 på min egen bærbar.Så var det jeg tænkte om der var nogle i Københavns området der havde en liggende som de brugte til det samme, som jeg eventuelt kunne låne i et par timer?Ved godt det måske er for meget at forlange, men jeg bliver nødt til at prøve. :)På forhånd tak.Morten. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 16, 2012 Rapporter Share Besvaret February 16, 2012 Arrrr kan det nu passe. I nyere Windows versioner er det muligt at emulere gamle versioner.Prøv at installere term programmet på f.eks en xp og se om ikke det duer uanset hvad lk siger.Det der oftest er problemet er com porten, specielt hvis det foregår via en USB adapter.Men gamle win 98 burde da ellers kunne installeres uden problemer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts