Michael Pedersen Skrevet March 13, 2008 Rapporter Share Skrevet March 13, 2008 Hejsa,Er jeg total dum eller.........Hvordan fungere sluk alt?Jeg har fattet det med at når man går ud, trykker man på sluk alt og det der er tilknyttet denne funktion slukker. Men hvordan får man strøm på igen??På forhånd takMichael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret March 14, 2008 Rapporter Share Besvaret March 14, 2008 De fleste benytter det kun på lamperne, og der slukker den alle de lamper du har glemt at slukke i huset.Når du så kommer hjem igen, tænder du bare lamperne enkeltvis, ligesom du plejer.Hvis du laver så den også slukker for stikkontakter, så kan du lave en knap som tænder det hele igen. Mange af funktionsblokkene har også en indgang der kun hedder "Tænd".Håber det hjalp lidt på forståelsen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Pedersen Besvaret March 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 14, 2008 Hej,Tak for det, det hjalp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Pedersen
Hejsa,Er jeg total dum eller.........Hvordan fungere sluk alt?Jeg har fattet det med at når man går ud, trykker man på sluk alt og det der er tilknyttet denne funktion slukker. Men hvordan får man strøm på igen??På forhånd takMichael
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts