henrik Skrevet February 9, 2012 Rapporter Share Skrevet February 9, 2012 jeg kunne godt tænke mig at få vise min scene view, og når jeg nu er i thailand, kunne jge måske finde en til billige penge. men jeg har ikke en pind forstand på android tablet, da jeg bruger ipad.er der nogle der kan forklare mig hvad jeg skal kikke efter, skal man købe en original eller kopi, eller er det lige meget.og skal der noget software på tabletten, for at jeg kan se scene view fra den. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 9, 2012 Rapporter Share Besvaret February 9, 2012 Den skal kunne køre java (.jnlp) Du kan jo prøve om du kan se/logge ind på en nemid side med den. Kan den det kan den formentlig også bruges til service/sceneview. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
henrik Besvaret February 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 28, 2012 Nu er jeg kommet hjem fra thailand, og det blev en samsung galaxy tab 8,9.de kopier de hade, var ikke værd at tage med hjem.men når jeg prøver at logge ind på ihc controleren, ja så sker der ikke noget. den downloader godt nok en fil, men der sker ikke mere. er den noget jeg skal have installeret eller hvad, og hvordan gør jeg, jeg har ikke ret meget forstand på android. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret November 30, 2016 Rapporter Share Besvaret November 30, 2016 Hej Henrik Fandt du nogensinde en løsning på det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts