Steffen B Skrevet February 1, 2012 Rapporter Share Skrevet February 1, 2012 Nok et lidt dumt spørgsmål, men hvordan kopiere man en FB, som der er en der har lavet til mig, ind i et eks. projekt??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret February 1, 2012 Rapporter Share Besvaret February 1, 2012 Nok et lidt dumt spørgsmål' date=' men hvordan kopiere man en FB, som der er en der har lavet til mig, ind i et eks. projekt???[/quote'] Det kan desværre ikke gøres via clipboard :ohmy: Du skal gemme FB.Genstart Visual.Så kan du indsætte FB i dit eget projekt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Steffen B Besvaret February 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 1, 2012 Det har jeg også prøvet, men det er en FB der "bare" er moddet, og når jeg så gemmer den, og starter visuel op igen, er det den ikke moddet der er gemt:-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 1, 2012 Rapporter Share Besvaret February 1, 2012 Det har jeg også prøvet' date=' men det er en FB der "bare" er moddet, og når jeg så gemmer den, og starter visuel op igen, er det den ikke moddet der er gemt:-([/quote']Allan Nissen herinde har lavet denne fine Guide til download Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts