Lars Jacobsen Skrevet January 31, 2012 Rapporter Share Skrevet January 31, 2012 Der kommer tilsynelade snart en lille ny fra LK ihc-2.7.163.fwf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret January 31, 2012 Rapporter Share Besvaret January 31, 2012 Hej,Har du noget info om hvad der evt er ændret ??:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 31, 2012 Nej desværre.Jeg har heller ikke selv prøvet eller testet den endnu. Så man bør nok være lidt tilbageholden indtil LK kommer ud af busken med mere info. Så med mindre man har en installation man ikke kan få til at makke ret gælder det gamle ordspog:If it aint broke, don´t fix it ! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 31, 2012 Rapporter Share Besvaret January 31, 2012 Jeg har godt hørt at der skulle være en ny firmware på vej. Om det er den der, eller om det måske er den der f.eks. bruges til Visility, ved jeg ikke. Der er ikke smidt noget på LK's hjemmeside endnu, og den venter jeg i hvert fald på. Det jeg har hørt er, at der vil blive åbnet op for, at man kan få lov at snuse i "øverste lag" af API, som ellers tidligere kun har været for samarbejdspartnere som eksempelvis B&O, Visility osv.LK har nok erkendt at de ikke selv kan lave alt til Ihc, og derfor denne løsning som sikkert er meget velkommen her på IHC-user. :)Hvis man vælger at "låse op", skulle Visual få en anden farve, da LK selvfølgelig hverken kan eller vil supportere 3.parts software. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 31, 2012 Rapporter Share Besvaret January 31, 2012 Hej' date='Har du noget info om hvad der evt er ændret ??:-)[/quote']Jeg håber vi er så heldige at de ENDELIGT kommer med deres længe ventede m-bus understøttelse. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts