Klaus Saabye Skrevet January 27, 2012 Rapporter Share Skrevet January 27, 2012 HejJeg kan ikke tilgå mine private beskeder, Kan se trådene men hvis jeg forsøger at lukke dem op får jeg en fejl 404 - siden eksisterer ikke. Er der andre der har det problem. Hvad skyldes det!! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 28, 2012 Rapporter Share Besvaret January 28, 2012 der er en fejl i systemet. jeg er ved at kigge på det. :-) men jeg ved ikke hvornår det er klar igen.... sorry Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Saabye Besvaret January 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2012 Tak for det hurtige svar! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 28, 2012 Rapporter Share Besvaret January 28, 2012 Syntes også siderne er længe om at loade efter omlægningen/opgraderingen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 28, 2012 Rapporter Share Besvaret January 28, 2012 Syntes også siderne er længe om at loade efter omlægningen/opgraderingen.Det synes jeg også har været galt, i perioder, de sidste par mdr. før opgraderingen. Nu er det bare blevet permanent, men det skyldes næppe opgraderingen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Klaus Saabye
HejJeg kan ikke tilgå mine private beskeder, Kan se trådene men hvis jeg forsøger at lukke dem op får jeg en fejl 404 - siden eksisterer ikke. Er der andre der har det problem. Hvad skyldes det!!
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts