MekTrik Skrevet January 25, 2012 Rapporter Share Skrevet January 25, 2012 Hejer der nogle er ved om man kan lægge signe egne scen elementer ind i viewer??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 25, 2012 Rapporter Share Besvaret January 25, 2012 Hvis du tænker på Ikonerne for lamper, tryk, stikkontakter mm så nej desværre er det mig bekendt ikke muligt.Der har været en tråd om det før. Det er muligt at finde ikonerne i .jar filerne men ikke muligt at ændre og uploade nye/redigerede ikoner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret January 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2012 øv :(vi bruger ellrs mange iconer på arbejde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Gludsted Besvaret January 26, 2012 Rapporter Share Besvaret January 26, 2012 Det er fordi hvert ikon består af flere billeder og det skulle efter signe være lidt besværligt(man har jo bla. 3 størrelser og vælge imellem)Sidst jeg var på kursus bad jeg om flere ikoner, jeg havde 5 forslag med som de ville tage med hjem til overvejelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret January 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 26, 2012 Kan godt lave billederne :Deller vi har nogle billeder vi bruger i firmaetmåske de kunne bruges?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 27, 2012 Rapporter Share Besvaret January 27, 2012 Ja det er såmænd ikke så svært at lave billeder/ikoner. Det der er svært er at få dem proppet ind i controllerens firmware ;-)Det er nemlig ikke nok bare at redigere dem i den lokale fil på PC´n. Den skal "uploades" tilbage til controlleren igen og det er altså ikke Scenedesign projektet vi taler om, men selve controller koden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hejer der nogle er ved om man kan lægge signe egne scen elementer ind i viewer???
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts