Allan Nissen Skrevet January 23, 2012 Rapporter Share Skrevet January 23, 2012 Er der andre end mig der normalt bruger Firefox som oplever at siden her står og reloader konstant, hvilket gør det stort set umuligt at navigere rundt på sitet?Det har stået på næsten en måned nu. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret January 23, 2012 Rapporter Share Besvaret January 23, 2012 Det samme er tilfældet med Google Chrome Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 23, 2012 Rapporter Share Besvaret January 23, 2012 Som I måske har bemærket har jeg hen over weekenden lavet lidt om på sitet. Herunder ryddet lidt op. Jeg tro at I skal prøvet at tømme internet temp filer i jeres browser. Jeg har selv testet med chrome og firefox fra PC og Mac uden problemer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret January 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 24, 2012 Ja, det virker at slette cookies, men kun for et par besøg på siden, så er det tilbage igen.Også safari på ipad og iphone er den gal. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 24, 2012 Rapporter Share Besvaret January 24, 2012 Det virker OK her på min IPad 2 IOS 5.0.1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 25, 2012 Rapporter Share Besvaret January 25, 2012 Jeg køre med Firefox 9.0.1, og jeg har ingen problemer. Dog har jeg konfigureret Firefox til at slettet temp. filer og cookies m.m. hver gang jeg lukker den. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Allan Nissen
Er der andre end mig der normalt bruger Firefox som oplever at siden her står og reloader konstant, hvilket gør det stort set umuligt at navigere rundt på sitet?Det har stået på næsten en måned nu.
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts