Hop til indhold

Dimmer 400 Uni 100% styrke

Recommended Posts

HejJeg er super glad for vores wireless lk installation, men er blevet lidt udfordret på en helt simpel opsætning. Jeg ønsker at sætte styring af lysdæmper op som følgerKnap 1 (kort tryk tænd 100%, langt tryk øg langsomt lysstyrken)Knap 2 (kort tryk - sluk. langt tryk dæmp langsomt lyset)Jeg har forsøgt at bruge standard programmer som Fortrådet simpel dimmer styring for 1 og 2 tast betjeningmen jeg kan ikke få den til standard at tænde 100%. Er der nogen der kan hjælpe, for jeg kan ikke knække den. På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du giver langt tryk på mem indgangene gemmer de det niveau der er aktuelt!!?

Hvis du tilføjer FB'n Kort-Lang tryk mellem tryk 1 og dimmer FB' date=' kan du forbinde udgang kort tryk til mem2(100%) og langt tryk på ^ skru op indgangen.Ligeledes for tryk 2: kort tryk til sluk og langt tryk på v skru ned indgangen.[/quote']
Link til kommentar
Del på andre sites

HejJeg er igang med at idarbejde dit program ind' date=' men kan er i tvivl om hvordan jeg programmerer memory til en startværdi på 100%. Jeg kan se at det virker fint med at justerer op, justerer ned og slukke, Men jeg får ikke 100% start. Håber i kan hjælp.[/quote']Juster lyset op på fuld på dit tryk. Derefter starter du serviceview og markerer mem2 i din funktionsblok, og holder så mellemrumstasten nede i +3 sekunder. Så er det aktuelle niveau gemt i mem2.
Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 weeks later...

HejDet går ikke helt som ventet her. Jeg skrev tidligere at jeg havde forbundet en datalinie, men den holder nok ikke alligevel. Jeg har kigget på unidimmeren i tavlen, og der er ikke tilsluttet datalinier til mem1 og mem2. Alle vores afbrydere er wireless, og jeg formoder at dette er er grunden til at mem1 og mem2 ikke er trådet - er det rigtigt?Men hvad gør jeg så. Mit problem er generelt, at jeg ikke kan få "låst" en styrke, og at det hele tiden er det seneste niveau der bestemmer styrken nå jeg tænder. Hvad er det jeg helt misser i det her?

Link til kommentar
Del på andre sites

Uni400 dimmeren tænder altid på seneste indstillede niveau. Det er derfor du skal anvende en mem indgang hvis du vil tænde på et forudindstillet niveau (f.eks. 100%)At dine tryk er wireless betyder ikke noget. Men du skal have lavet en forbindels fra et 24V outputmodul til en/begge mem indgange på din dimmer, hvis du vil gøre brug af preset.Du behøver ikke have et tryk fysisk forbundet til mem indgangen. De klarer vi i Visual programeringen og evt. indstilling/justering/gem af niveau kan du lave i serviceview..Prøv evt. at vedhæfte dit program, så skal vi nok hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok