Bjarne D Pedersen Skrevet January 15, 2012 Rapporter Share Skrevet January 15, 2012 Jeg har lige programmeret min nye IHC, men alle udgange slukker hver aften kl. 20.12.Jeg kan ikke se i programmet at der skulle være noget der gør det, er der nogen der ved hvorfor det sker, eller hvor i grogrammet jeg skal kikke.MVHBjarne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 15, 2012 Rapporter Share Besvaret January 15, 2012 Jeg har lige programmeret min nye IHC' date=' men alle udgange slukker hver aften kl. 20.12.Jeg kan ikke se i programmet at der skulle være noget der gør det, er der nogen der ved hvorfor det sker, eller hvor i grogrammet jeg skal kikke.MVHBjarne[/quote']Er det en Visual 1 eller Visual 2 controller?Hvilke FB bruger du?Vedhæft evt. program Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Madsen Besvaret January 15, 2012 Rapporter Share Besvaret January 15, 2012 Hvilken firmware benytter du?det lyder som om at det er 2.3, den gjorde nemlig dette Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts