Hop til indhold
  • 0

Wireless komponenter

Ole Elgaard
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Hej' date=' jeg sidder med noget af et spørgsmål:Jeg har 3 stikkontakter med IHC wireless og en afbryder der er koplet på de 3.med tænd/slukog virker bare.. så er spørgsmålet om man så kan få et IR-øje til sin fjernbetjening så man kan tænde og slukke de 3 stikkontakter fra sofaen, mens det hele går trådløst?[/quote']Med en LK wireless IHC fjernbetjening, skulle du kunne det du gerne ville. Hvis du vil bruger en B&O fjernbetjening, kræver det en B&O IHC modtager samt en IHC controler, men alt det sælger LK dig gladeligt. :) Jeg kender ikke til at det skulle være muligt at bruge andre IR fjernbetjeninger end B&O's eller de helt gamle LK fjernbetjeninger, som ikke længere produceres.
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Teoretisk set burde det kunne lade sig gøre ved hjælp af følgende komponenter: - 120B1061 15 W Strømforsyning, 516,- - 506D8501 FUGA IR MODTAGER FOR B&O, 617,- (eller 506D8502 for non-B&O) - 120B1021 OUTPUT MODUL 24V DC M. 8 UDGANGE, 435,- - 525B0001 WIRELESS INPUT 1-4 KANAL, 467,- - 4 stk 24V potentialefri relæer, ?,-IR øjet kobles direkte på datalinjeindgangen til outputmodulet. Til udgangene på outputmodulet sættes relæerne der styrer det wireless input.Jeg har ikke prøvet det i praksis, men det burde være muligt.Til en pris på over 2.000,- bør man nok overveje om det er umagen værd, og om man ikke selv kan finde andre IR byggesæt der kan sættes sammen med 525B0001.

Link til kommentar
Del på andre sites