Per Gludsted Skrevet December 18, 2011 Rapporter Share Skrevet December 18, 2011 Er der nogen der kan hjælpe med en termostat FB. der sætter en udgang ved en given temperatur f.eks. 3 grader. + hysterese på eks. 1 grad.Jeg skal til at arbejde med min termometer, men kan ikke rigtig komme igang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 FB 5.1.05a kan de du skal bruge og lidt til, uden at være for kompleks. Vil du have det mere avanceret skal du kigge på 5.2.02c aller 5.2.05a.LK's villedninger til alle 3 er rimelig gode, når man har læst dem et par gangen.Held og lykke med din varmestyring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Gludsted
Er der nogen der kan hjælpe med en termostat FB. der sætter en udgang ved en given temperatur f.eks. 3 grader. + hysterese på eks. 1 grad.Jeg skal til at arbejde med min termometer, men kan ikke rigtig komme igang.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts