oskar Skrevet March 5, 2008 Rapporter Share Skrevet March 5, 2008 I min jagt på at begrænse standbye strøm har jeg tænkt på om det kan lade sig gøre at tænde og slukke for en wireless stikkontakt fra en bærebare pc evt. hved hjælp af en program stump der afvikles når pc'en tændes og slukkes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret March 5, 2008 Rapporter Share Besvaret March 5, 2008 Jeg overvejer selv at lave en strømspareskinne udgave - du ved, den som tilsluttes en usb udgang. Den vil jeg så koble på mit 230V IHC input modul... og SÅ kan man jo stort set alt...HilsenThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 hvis du har frekvensen på wireles, koderne og et program til at sende dem, så ja..men ikke noget man lige henter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Arh, det behøver du strengt taget ikke. Hvis du har en Wireless Controller med viewer, kan du via e-mail-kontrol få den til at styre wireless-enheden.Altså;1. Program på pc sender automatisk mail til controller2. Controller får mail og styrer wireless-enhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Fod skrev:Arh, det behøver du strengt taget ikke. Hvis du har en Wireless Controller med viewer, kan du via e-mail-kontrol få den til at styre wireless-enheden.Altså;1. Program på pc sender automatisk mail til controller2. Controller får mail og styrer wireless-enhed.ja selvfølgelig.tænkte i andre baner..:silly: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
I min jagt på at begrænse standbye strøm har jeg tænkt på om det kan lade sig gøre at tænde og slukke for en wireless stikkontakt fra en bærebare pc evt. hved hjælp af en program stump der afvikles når pc'en tændes og slukkes.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts