Steve Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hej Jeg overvejer pt. at investere i et IHC anlæg, men gerne spørge om man kan progammere controlleren til at slukke lyset flere steder i huset selv om disse er er tilsluttet forskellige output moduler ? Min umiddelbare logik siger at det kan man. pftSteve Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret August 8, 2007 Rapporter Share Besvaret August 8, 2007 barcelona35 skrevet:Hej Jeg overvejer pt. at investere i et IHC anlæg, men gerne spørge om man kan progammere controlleren til at slukke lyset flere steder i huset selv om disse er er tilsluttet forskellige output moduler ? Min umiddelbare logik siger at det kan man. pftStevedet skulle ikke være det store problem.så din logik er ikke helt ude i skoven. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret September 15, 2007 Rapporter Share Besvaret September 15, 2007 Indgangs og udgangsmoduler er ikke et og samme modul, så hvis man ikke kunne styre mellem modulerne, så havde man virkelig et problem ;)Hvis du har lyst, kan du få en lampe til at reagere på samtlige tryk i hele huset./Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts