Hop til indhold

Vejledning for dummies

Share

Recommended Posts

HejNu har jeg læst LKs vejledning og søgt på nettet. Fundet en youtube vejl. slidt i timer. Nu er jeg mør...Det er lykkeds mig at få én WL universal dimmer til at fungere på et trådet tryk.Når jeg laver andre helt magen til så virker de ikke.Den ene af to WL universal dimmere kan jeg godt tænde og slukke i Service view men det kan jeg ikke på den anden. Begge kan dæmpes i Service view.I Service view kan jeg se at tryk vises i log.Findes der en bedre vejledning end den IHCManualMarts2010 som LK har lagt ud?Hvordan er I andre ikke installatører kommet i gang?PftDesperate Dan

Link til kommentar
Del på andre sites

HejNu har jeg læst LKs vejledning og søgt på nettet. Fundet en youtube vejl. slidt i timer. Nu er jeg mør...Det er lykkeds mig at få én WL universal dimmer til at fungere på et trådet tryk.Når jeg laver andre helt magen til så virker de ikke.Den ene af to WL universal dimmere kan jeg godt tænde og slukke i Service view men det kan jeg ikke på den anden. Begge kan dæmpes i Service view.I Service view kan jeg se at tryk vises i log.Findes der en bedre vejledning end den IHCManualMarts2010 som LK har lagt ud?Hvordan er I andre ikke installatører kommet i gang?PftDesperate Dan
Lidt tips til din fejlsøgning[ol] [li]Unlink de WL enheder' date=' som ikke funger, og link dem så igen.[/li'] [li]Test signal styrken. Det gøres samme sted, som du linker enhederne. Er signal styrken for svag, kan enhederne være defekte. Hvis det er muligt, kan du prøve at placer dem i nærheden af den enhed, som funger. Du kan også bytte om på den som virker, og dem som ikke virker uden at linke/unlinke dem.[/li] [li]Verificer at du kan styre dine WL enheder via service view, inden du begynder at linke funktioner i IHC visual. Kan du ikke styre dem på nuværende tidpunkt, er der en god sandsynlighed for at de er defekte, især da du har en WL enhed som funger. Hvis de virker på nuværende tidspunkt er det sandsynligvis dine funktions blokke som ikke er lavet korrekt, eller du har glemt at linke nogle funktioner.[/li][/ol]Håber ovenstående hjælper dig vider.
Link til kommentar
Del på andre sites

HejEr jeg tvunget til at unlike alle WL enheder eller kan jeg tage dem stykvis?
Tag en WL enhed og fejlsøg på den. Når den virker' date=' er det meget nemmer at få resten til at virke :)
HejDet er de WL der driller og dem jeg har haft WL tryk indover
Vær opmærksom på at hvis du har haft WL enheder linket sammen uden brug af IHC controler, kan du få problemer med at linke dem til IHC controleren. Du skal følge den vejledning som følger med WL enheder for at resette (slet al programering i en enhed) dem korrekt. Hvis du ikke har den længere, kan du finde den sammen med dine enheder i LK's online katalog. Her er et link til villedningen for en wireless stikkontakt http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98530_05.pdf Såvidt jeg husker kan alle LK's WL enheder resettes på samme måde.
Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 weeks later...
 Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok