Hop til indhold
  • 0

Unidimmer 400

Kasper1354922298
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Hej. Jeg har et problem med at få min UNIdimmer 400' date=' til at tænde med på mit sluk alt scenaie. Hvordan for jeg den med på det, som jeg ser det har UNI dimmeren ikke et scenaie.Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak :)[/quote'] Skal den tænde eller slukke på SlukAlt???UNI400 skal have en puls på "Sluk klemmen" for at slukke.Og en puls på "Memory x klemmen" for at tænde på et forud bestemt niveau.Se også LK vejledning: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9894722_04.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Hej. Jeg har et problem med at få min UNIdimmer 400' date=' til at tænde med på mit sluk alt scenaie. Hvordan for jeg den med på det, som jeg ser det har UNI dimmeren ikke et scenaie.Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak :)[/quote']Hvilken FB bruger du ? Prøve evt. at vedhædte dit program så kan vi modificere den FB med en (puls)udgang der følger Scenarierne. Så kan du selv vælge om det skal være ON eller OFF.
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hvis det er Sluk alt funktionen som du har på nederste højre tryk, har jeg blot forbundet din Puls udgang fra FB 4.1.16 til Sluk klemmen på Dimmeren. Hvis du virkelig mener nederste venstre tryk, din hjemmesimulering, har jeg tilført en FB 1.1.04 Følg/invertering som du så kan bruge istedet for. den har både scenarie og puls udgange som du så kan bruge.PS:På dit badeværelse kan du spare FB 1.1.02 væk og trække dit sluk tryk direkte til FB 1.3.01 sluk indgangen, og din stikkontakt og cirkulationspumpe parralelt på lys udgangen. Så følges de godt nok ad allesammen, og du kan ikke styre dem individuelt, men det kan jo være det er nok i praksis. IHC_Manual.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites