Kasper1354922298 Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Hej. Jeg har et problem med at få min UNIdimmer 400, til at tænde med på mit sluk alt scenaie. Hvordan for jeg den med på det, som jeg ser det har UNI dimmeren ikke et scenaie.Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Hej. Jeg har et problem med at få min UNIdimmer 400' date=' til at tænde med på mit sluk alt scenaie. Hvordan for jeg den med på det, som jeg ser det har UNI dimmeren ikke et scenaie.Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak [/quote'] Skal den tænde eller slukke på SlukAlt???UNI400 skal have en puls på "Sluk klemmen" for at slukke.Og en puls på "Memory x klemmen" for at tænde på et forud bestemt niveau.Se også LK vejledning: http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9894722_04.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 28, 2011 Rapporter Share Besvaret November 28, 2011 Hej. Jeg har et problem med at få min UNIdimmer 400' date=' til at tænde med på mit sluk alt scenaie. Hvordan for jeg den med på det, som jeg ser det har UNI dimmeren ikke et scenaie.Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak [/quote']Hvilken FB bruger du ? Prøve evt. at vedhædte dit program så kan vi modificere den FB med en (puls)udgang der følger Scenarierne. Så kan du selv vælge om det skal være ON eller OFF. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper1354922298 Besvaret November 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 Hej igen. Programmet er oploadet her, det er mit tryk nederst til venstre i entren, jeg gerne vil kunne slukke min dimmer på. Håber du kan finde en fejl jeg har lavet, eller en løsning:)På forhånd tak.,Hjlp.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 29, 2011 Rapporter Share Besvaret November 29, 2011 Hvis det er Sluk alt funktionen som du har på nederste højre tryk, har jeg blot forbundet din Puls udgang fra FB 4.1.16 til Sluk klemmen på Dimmeren. Hvis du virkelig mener nederste venstre tryk, din hjemmesimulering, har jeg tilført en FB 1.1.04 Følg/invertering som du så kan bruge istedet for. den har både scenarie og puls udgange som du så kan bruge.PS:På dit badeværelse kan du spare FB 1.1.02 væk og trække dit sluk tryk direkte til FB 1.3.01 sluk indgangen, og din stikkontakt og cirkulationspumpe parralelt på lys udgangen. Så følges de godt nok ad allesammen, og du kan ikke styre dem individuelt, men det kan jo være det er nok i praksis. IHC_Manual.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kasper1354922298
Hej. Jeg har et problem med at få min UNIdimmer 400, til at tænde med på mit sluk alt scenaie. Hvordan for jeg den med på det, som jeg ser det har UNI dimmeren ikke et scenaie.Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts