Hop til indhold
  • 0

Playstation - IHC net

Morten G. Christensen
 Share

Spørgsmål

Jeg er ved at lave en ny IHC installation og i den forbindelse laver jeg en IHC Net installation.Dvs. Alle fjernsyn, højtalere med mere kører via IHC net. Jeg har netop set på den her AV Modulator, og det ser jo ganske smart ud, at man kan distribuere et AV signal rundt til alle fjernsyn.Jeg benytter idag en Playstation 3 som blueray afspiller, som er koblet til mit fjernsyn via HDMI. 1. Kan jeg på nogen måde sende dens signal rundt til de andre fjernsyn?2. Kan jeg styre den via fjernbetjeninger?. (Dens fjernbetjening er jo bluetooth, så jeg ved ikke om man kan få IR signalet til at virke til den?)./Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

1: HDMI signaler kan god distribueres via IHC net, men det kræver et par konvertere. Emnet har været oppe før, så prøv at søge lidt i forummet. Jeg mener det var AV Cables der havde disse til 5-800 kr.2: Ingen erfaring, men mon ikke findes noget i stil med Logiitec's fjernbetjeninger der kan det.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Som Lars skriver, laver logitech en konverter til ps3, så du kan bruge deres fjernbetjeninger, på ps3.Men så vidt jeg husker er det et RF signal fra fjernbetjeningen der omsættes til bluetooth... Så er nok ikke en løsning for dig...---------OPDATE!Adapteren fra logitech virker fra ir. Så hvis du ikke har en Harmony fjernbetjening fra logitech, så må du afsted og købe én ;-)Har selv én ældre model som jeg er meget glad for. Virker også til ir modtageren til ihc... :laugh:

Link til kommentar
Del på andre sites