Hop til indhold

IHC Scene view på IPAD

Recommended Posts

Hvis du havde søgt i forumet ville du kunne finde en del om det.En metode til at få det til at virke ville være at sælge din ipad og købe en galaxy tab :laugh:
UUUUUhhhh det er næsten det samme som at offentligøre tegninger af profeten!!! Aldrig nævne Android til en Apple fan, farligt, kunne skabe lange diskussioner, med indlæg i det uendelige:-)=
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du havde søgt i forumet ville du kunne finde en del om det.En metode til at få det til at virke ville være at sælge din ipad og købe en galaxy tab :laugh:
UUUUUhhhh det er næsten det samme som at offentligøre tegninger af profeten!!! Aldrig nævne Android til en Apple fan' date=' farligt' date=' kunne skabe lange diskussioner, med indlæg i det uendelige:-)=[/quote'']Nå drenge, jeg kan sagtens være enige med jer, men skulle vi ikke prøve at være lidt seriøse og konstuktive med newbies og så gemme holdningerne til de forstår ironien :P
Kan IHC Sceneview anvendes på IPad ??
Nej ikke umiddelbart som du jo også selv skiver:
Da IHC Sceneview er baseret på en Java applikation kan det ikke umiddelbart anvendes på IPAD.Findes der en metode så man kan anvende sit IHC Sceneview på IPAD ???
Jailbreak måske ?
Link til kommentar
Del på andre sites

Det skulle den kunne. Har du opdateret den med Kies?
Jeg kommer fint ind på controllerns forside' date=' men når jeg vælger Sceneview' date=' får jeg meddelesen: Ikke navngivet, Download mislykkedes. Jeg har den nyeste version af Android, der er tilgængelig til den telefon: 2.3.3 Gingerbread[/quote'']Jeg spørger igen, har du opdateret den med Kies?
Link til kommentar
Del på andre sites

Det skulle den kunne. Har du opdateret den med Kies?
Jeg kommer fint ind på controllerns forside' date=' men når jeg vælger Sceneview' date=' får jeg meddelesen: Ikke navngivet' date=' Download mislykkedes. Jeg har den nyeste version af Android, der er tilgængelig til den telefon: 2.3.3 Gingerbread[/quote''']Jeg spørger igen, har du opdateret den med Kies?
Ja, men ikke inden for de sidste par dage. Den sidste opdatering jeg lagde på er netop Gingerbread 2.3.3. Mener ikke der er kommet nyere, eller tager jeg fejl?
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok