Mikael l Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Er der ikke nogen der har et par eksempler på hvordan de har lavet deres kabel plan/dokumentation?Eller nøjes alle bare med det dokumentation som der kommer ud af Visual?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Der har været et par indlæg tidligere hvor der var en der tilbød at tegne/lave dokumentation.søg lidt i forummet.Ellers findes der diverse kablings dokumentationsprogrammer samt tegneprogrammer ala MS Visio. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Det var nu ikke sådan en kabel plan jeg tænkte på, nok nærmere en oversigt..Noget lavet i f.eks. excel, med et kabel nr, lokalitet, grp. afbr. osv... sådan noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 HejHer kommer et forslag som jeg selv bruger. //Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Kan ikke uploade Excel filer. Mikael, send jeg en privat besked, så skal jeg sende et forslag til dig. //Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret November 14, 2011 Rapporter Share Besvaret November 14, 2011 Kan ikke uploade Excel filer. Mikael' date=' send jeg en privat besked, så skal jeg sende et forslag til dig. //Henrik[/quote']Du kunne jo pakke filen, så andre også kunne få glæde af dit oplæg;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael l
Er der ikke nogen der har et par eksempler på hvordan de har lavet deres kabel plan/dokumentation?Eller nøjes alle bare med det dokumentation som der kommer ud af Visual??
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts