Rolf Mortensen Besvaret February 23, 2012 Rapporter Share Besvaret February 23, 2012 Jeg kan at man skal downloade de der billeder til brugergrænsefladen, men hvordan lægges de ind i design programmet? Jeg har lavet en grundplan af mit hus og sat nogle elementer ind, men har ikke den brugerflade der er vist, kan den lægges ind oveni eller skal jeg starte helt forfra.Har haft IHC i godt 1 år men jeg har først lige fået opgraderet til en controller med Wiever funktion. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Familien Thingholm Besvaret February 24, 2012 Rapporter Share Besvaret February 24, 2012 Hvis du tager et nyt projekt i scenedesign, og i venstre side af skærmen, under Scenenavigering skal du oprette de sider (scener) du skal bruge. Ved hver scene højreklikker du og tager sceneegenskaber. Efterfølgende kan du skifte billede på dine scener. Dette gøre ved alle dine scener.Så ligger du dit dynamik på siden, som du tager fra højre side af skærmen, lamper, tryk mm. Derefter tager du fra venstre side under funktioner, de ind- eller udgange du skal have til at styre din dynamik.Hvis det er et tryk, trækker du indgangen fra venstre side fukntioner til dynamiken hvorved og giver slip. Så kommer "Tilføje resourse til elementmenu" frem som du vælger. og hvis trykket skal reflektere sin status også skal du tage udgangen til dynamiken og vælge "Få element til at reflektere resoursens status"Derefter skal du gemme dit sceneprojekt og ligge det i controlleren. Så burde det køre.....Det var lige en hurtig gennemgang, en noget mere fyldig får du i LKs IHC katalog på www.lk.dk.Og så tjek lige deres downloadsektion, da de lige har lavet noger færdige scener som du måske kan få inspiration fra. De kan jo hentes og laves om til det du gerne vil have.Held og lykke Rolf Mortensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FRBI Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Hej.Hvordan pokker får i lagt lysk kl. og mørkt kl ind ?Jeg har hentet den lyst / mørkt fb og prøvet det hele men kan ikke få det til at virke ?På forhånd takFrank Birch Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret August 29, 2012 Rapporter Share Besvaret August 29, 2012 Hej.Hvordan pokker får i lagt lysk kl. og mørkt kl ind ?Jeg har hentet den lyst / mørkt fb og prøvet det hele men kan ikke få det til at virke ?På forhånd takFrank BirchDu skal hive et par visningselementer over på det billede, hvor du vil have tiderne vist. Så forbinder du mørkt/lyst kl. til hver deres visningselement. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts