allan1354922277 Skrevet October 26, 2011 Rapporter Share Skrevet October 26, 2011 Hejsa folkens.Nu er det jo snart tid. Så ville høre om der er nogle der har en ide til hvilke funktionsblokke jeg skal bruge til at tænde en udvendig stikkontakt, men kun i December måned. Håber der er nogle der kan hjælpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 27, 2011 Rapporter Share Besvaret October 27, 2011 Hejsa folkens.Nu er det jo snart tid. Så ville høre om der er nogle der har en ide til hvilke funktionsblokke jeg skal bruge til at tænde en udvendig stikkontakt' date=' men kun i December måned. Håber der er nogle der kan hjælpe.[/quote']Hvis du har skumringsrelæ, kan du måske bruge denne fb. Den tænder/slukker på ur og skumring, og virker KUN fra 1/12 - 31/12.[attachment=1686]allanchr.vis[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 allan1354922277 Besvaret October 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 27, 2011 Jeg takker.Men er det meningen at filen skal være et xml dokument. Kan ikke se funktionsblokkene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 27, 2011 Rapporter Share Besvaret October 27, 2011 Jeg takker.Men er det meningen at filen skal være et xml dokument. Kan ikke se funktionsblokkene.Højreklik og vælg gem destination som. Efter filnavnet skriver du lige .vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret October 28, 2011 Rapporter Share Besvaret October 28, 2011 Fed blok, den kan jeg også godt bruge. Kunne man ikke lave så man selv kunne bestemme start og slut dato? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 28, 2011 Rapporter Share Besvaret October 28, 2011 Fed blok' date=' den kan jeg også godt bruge. Kunne man ikke lave så man selv kunne bestemme start og slut dato?[/quote']Jo da.. Har også lige tilføjet en indgang til overstyring/konstantlys af udgangen.[attachment=1688]Julebelysning.vis[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 allan1354922277 Besvaret October 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 30, 2011 Det var lige hvad jeg kunne bruge.Takker herfra. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
allan1354922277
Hejsa folkens.Nu er det jo snart tid. Så ville høre om der er nogle der har en ide til hvilke funktionsblokke jeg skal bruge til at tænde en udvendig stikkontakt, men kun i December måned. Håber der er nogle der kan hjælpe.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts