Thomas Nissen Skrevet October 24, 2011 Rapporter Share Skrevet October 24, 2011 Hej,Er der nogen der ved om man kan styre IHC via Serial Kommunication istedet for USB?Da jeg gerne vil have integreret det med noget andet styring jeg har ville det være rart at vide om det kan modtage og sende Serial (RS232).MvhThomas Nissen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Poulsen Besvaret October 25, 2011 Rapporter Share Besvaret October 25, 2011 Det kan ikke lade sig gøre at kommunikere med controlleren via RS-232 - underforstået at du vil forbinde IHC controlleren til en anden styring der har en Seriel port.Så hvis du skal integrere det med en anden styring, så bør du enten benytte de traditionelle input/output moduler, eller kommunikere via controllerens Web Services. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Nissen
Hej,Er der nogen der ved om man kan styre IHC via Serial Kommunication istedet for USB?Da jeg gerne vil have integreret det med noget andet styring jeg har ville det være rart at vide om det kan modtage og sende Serial (RS232).MvhThomas Nissen
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts