TheDexterTeam Skrevet October 24, 2011 Rapporter Share Skrevet October 24, 2011 Hej,Jeg bliver pludselig i tvivl om hvordan (hvor) jeg fjerntilkobler min alarm hvis skulle have glemt at tilkoble den(kodetastatur) inden jeg kørte hjemmefra - jeg har fjernadgang til viewer.Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 24, 2011 Rapporter Share Besvaret October 24, 2011 Hej' date='Jeg bliver pludselig i tvivl om hvordan (hvor) jeg fjerntilkobler min alarm hvis skulle have glemt at tilkoble den(kodetastatur) inden jeg kørte hjemmefra - jeg har fjernadgang til viewer.Hilsen Torben[/quote']Du kan give den indgang der hedder noget i stil med styresignal fra enhed for til-/frakobling af totalalarm en puls. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret October 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2011 Hej' date='Jeg bliver pludselig i tvivl om hvordan (hvor) jeg fjerntilkobler min alarm hvis skulle have glemt at tilkoble den(kodetastatur) inden jeg kørte hjemmefra - jeg har fjernadgang til viewer.Hilsen Torben[/quote']Du kan give den indgang der hedder noget i stil med styresignal fra enhed for til-/frakobling af totalalarm en puls.Jeps - den er jeg lige netop kommert frem til men: i serviceview kan jeg sætte til on/off, men er det en "puls" bare at skifte værdi?Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 24, 2011 Rapporter Share Besvaret October 24, 2011 Hej' date='Jeg bliver pludselig i tvivl om hvordan (hvor) jeg fjerntilkobler min alarm hvis skulle have glemt at tilkoble den(kodetastatur) inden jeg kørte hjemmefra - jeg har fjernadgang til viewer.Hilsen Torben[/quote']Du kan give den indgang der hedder noget i stil med styresignal fra enhed for til-/frakobling af totalalarm en puls.Jeps - den er jeg lige netop kommert frem til men: i serviceview kan jeg sætte til on/off' date=' men er det en "puls" bare at skifte værdi?Hilsen Torben[/quote']Nej. Markér indgangen, og giv en puls med mellemrumstasten. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts