Rune Gram Skrevet October 22, 2011 Rapporter Share Skrevet October 22, 2011 Jeg har en timetæller på min oliebrænder. Men det kunne være sjovt med en FB der siger hvor mange liter olie jeg har brugt. Jeg har tænkt mig at tage tid på hvor lang tid det tager at bruge 1 liter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 23, 2011 Rapporter Share Besvaret October 23, 2011 Jeg har en timetæller på min oliebrænder. Men det kunne være sjovt med en FB der siger hvor mange liter olie jeg har brugt. Jeg har tænkt mig at tage tid på hvor lang tid det tager at bruge 1 liter.Kan denne fb. bruges?[attachment=1677]Runeellested.vis[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rune Gram Besvaret October 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 23, 2011 Den er lige i øjet. Tak for det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rune Gram
Jeg har en timetæller på min oliebrænder. Men det kunne være sjovt med en FB der siger hvor mange liter olie jeg har brugt. Jeg har tænkt mig at tage tid på hvor lang tid det tager at bruge 1 liter.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts