oskar Skrevet February 27, 2008 Rapporter Share Skrevet February 27, 2008 Jeg har lige fået installeret IHC wireless i mit hus. Nu ønsker jeg at slutte mine 6 Velux vinduer (alle elektrisk betjent med fjernbetjeninger) til systemet. Er der nogen der ved om det er muligt at gøre "trådløst" ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret February 28, 2008 Rapporter Share Besvaret February 28, 2008 så skal vekux have lavet noget, det ville ikke blive godt med IHC wireless Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Joja Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Hej Oskar.Jeg kan se at dit indlæg er 6 måneder gammelt, så ved ikke om du har fået løst problemet, men her er hvad jeg har fundet ud af, efter som jeg står i samme situation nu :-) Velux hare et modul der hedder KLF100 det kan styre dem via IHC, men du skal ha et KLF100 modul for hver funktion du vil styre, dvs. hvis du skal kunne styrer vindue åbne/lukke & feks gardiner, så skal du ha 2 KLF100.Har så ikke fundet ud om det kan det kan se forskel på vinduerne, eller om det bare sender signal ud til alle sammen samtidig... det må komme an på en prøve i nær fremtid... hvis du har fundet en løsning, så er jeg lutter ører. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hej JojaHvade faktisk opgivet at tilslutte mine vinduer til IHC:( Lyder rigtigt spændende det du har fundet ud af. Kigger lidt på det - fortæl endelig når du ved mere / har prøvet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Fabricius Strømlund Besvaret May 14, 2017 Rapporter Share Besvaret May 14, 2017 På 2/9/2008 at 21:18 , oskar skrev: Hej JojaHvade faktisk opgivet at tilslutte mine vinduer til IHC:( Lyder rigtigt spændende det du har fundet ud af. Kigger lidt på det - fortæl endelig når du ved mere / har prøvet Må jeg spørge hvad du kom frem til, jeg står nemlig i nøjagtig samme situation med wireless vs. velux Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Birkholm Eriksen Besvaret June 2, 2017 Rapporter Share Besvaret June 2, 2017 Jeg har netop for ca 2 uger siden tilsluttet mit (har kun et) velux til en klf 050 og til ihc via ihc output 400/8. Så kan jeg åbne/lukke via wireless eller trådet tryk. Samt når jeg trykker gonat eller ikke hjemme. Men man får ikke en status i ihc'n. Kræver en klf050 pr vindue hvis de skal styres hver for sig. Har brugt velux klf 100 fb'n. mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
Jeg har lige fået installeret IHC wireless i mit hus. Nu ønsker jeg at slutte mine 6 Velux vinduer (alle elektrisk betjent med fjernbetjeninger) til systemet. Er der nogen der ved om det er muligt at gøre "trådløst" ?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts