Anders Larsen Skrevet October 18, 2011 Rapporter Share Skrevet October 18, 2011 Speciel_toiletrute-0ee9e23d6b0eda8a3d9229864854145c.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 18, 2011 Rapporter Share Besvaret October 18, 2011 [attachment=1672]Vinkelvej_8.vis[/attachment]Hej Alle.Jeg har lidt problemmer med min ihc.....Jeg kan ikke få min wireless universal dimmer til at makke ret.Det drejer som Huxi værelse som driller. Kan nogen fortælle mig hvad der gå galt.Jeg kan hverken tænde / slukke lys. Heller ikke regulere op / ned.Har vedhæftet programmet.Fb'en er lavet ud fra det ønske du havde i en tidligere post.Hej alle.Nogen som kan hjælpe med hvordan dette løses.Lys tændes ved tryk på knap og slukke lige ledes med tryk på knap. Det er jo til finde ud af.Nu er klokken så blevet 17.30 og der trykkes på knappe nu skal lyset så være tændt på ca 25% og slukke 2 timer senere. Og frem til klokken 05.00 må lyset ikke over sige 25%. Nu er klokken så blevet 05.00 og der tændes igen nu skal lyset så regulerer op til 50% indefor en time for derefter at slukke. Og efter klokken 07.00 skal lyset bare tænde normalt. Har glemt noget med nogle timere kan jeg se' date=' så har lige rettet lidt i den.Den er jo lavet sådan' date=' at du kun kan regulere lyset op/ned mellem kl. 07.00-17.30. Fra 17.30-07.00 kan man KUN tænde og slukke på fast lysniveau som du opretter i scenarierne. Kan være jeg har misforstået hvordan du ville have det skulle virke?? Har lige prøvet det af på en wireless dimmer, og jeg kan tænde/slukke fra 17.30-07.00 og fra 07.00-17.30 kan jeg også regulere op/ned.[attachment=1673'']Vinkelvej_8.rettet.vis[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Larsen Besvaret October 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 18, 2011 Hejsa.Jeg ved ikke lige hvad der sker. Har lige downloadet det program du har rettet. Men kan stadig ikke gøre noget som helt.Har prøvet at slette dimmer fra program. Slettet hvad der måtte ligge i den. Ved at holde knap A nede indtil diode blinker rød/grøn.Og herefter linket dimmer igen. Lige lidt har det hjulpet.Har også tjekket controllens dato og klokke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 18, 2011 Rapporter Share Besvaret October 18, 2011 Hejsa.Jeg ved ikke lige hvad der sker. Har lige downloadet det program du har rettet. Men kan stadig ikke gøre noget som helt.Har prøvet at slette dimmer fra program. Slettet hvad der måtte ligge i den. Ved at holde knap A nede indtil diode blinker rød/grøn.Og herefter linket dimmer igen. Lige lidt har det hjulpet.Har også tjekket controllens dato og klokke.Prøv lige med den her.. Opdagede lige at du havde sat Sluk scenariet til 30%, og den skal jo stå på 0%. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Larsen
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts