Hop til indhold

Mail Opsætning

Recommended Posts

Hej FolkensSidder her og leger med mailopsætningen, men kan ikke rigtigt få det til at spille.Notificationsbesked (kun denne ønskes PT opsat)STMP-Hostnavn: smtp,gmail.comSTMP-POrt : 587ESmtp-Brugernavn: klintsoe@gmail.comESmtp-Password*: TEst af email: klintsoe@gmail.comMen det virker ikke... Tilsyneladende mangler en del sikkerhedsopsætning,men det er jo ikke muligt...Er der nogen, som har fået det til at virke...(ikke flere diskusioner om hvornår tøsen kom hjem... LysSensoren i bryggers sendte en mail kl 23.24... ) Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej FolkensSidder her og leger med mailopsætningen' date=' men kan ikke rigtigt få det til at spille.Notificationsbesked (kun denne ønskes PT opsat)STMP-Hostnavn: smtp,gmail.comSTMP-POrt : 587ESmtp-Brugernavn: klintsoe@gmail.comESmtp-Password*: TEst af email: klintsoe@gmail.comMen det virker ikke... Tilsyneladende mangler en del sikkerhedsopsætning,men det er jo ikke muligt...Er der nogen, som har fået det til at virke...(ikke flere diskusioner om hvornår tøsen kom hjem... LysSensoren i bryggers sendte en mail kl 23.24... ) Mvh Søren[/quote']Virker fint her. Går ud fra at alle stavefejlene er "uheld" STMP skal nok være SMTP, men det er yderst vigtigt at tpsmtp,gmail.com ikke er med komma, men med punktum (ved så ikke om tpsmtp.gmail.com er korrekt, men komma er bandlyst)
Link til kommentar
Del på andre sites

Gmail anvender SSL (sikker forbindelse) og det understøtter IHC-controlleren desværre ikke. Måske kommer der engang en opgradering der ændre dette, men problemet har været kendt i 3 år så det er ikke meget fokus dette problem har hos LK.Der er kun at finde en mai ludbyder der ikke kræver SSL. Oftest kræver den man har sin Internetforbindelse ikke SSL.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej FolkensTak for hjælpen...Så var det desværre nok det som jeg troede...Har kikket lidt på TDC. som er min internet-udbyder' date=' og her virker det faktisk...!!Så løsningen må være at benytte sig udbyders mailopsætning og ikke Gmail...mvh Søren[/quote'] Hvis du meget gerne vil bruge din gmail, så kan du oprette en dedikeret ihc mailadresse (ved din internet udbyder...) som du så videresender til din gmail.Sådan kører jeg... @McenterFreak: Jeg synes det er en kedelig webside du har ved One :P
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok