Søren Larsen Brødbæk Skrevet October 14, 2011 Rapporter Share Skrevet October 14, 2011 Jeg har netop købt hus med IHC - jeg har installeret programmerne fra CD, men det er ældre versioner. Visual er 2.1. Jeg går på LK´s hjemmeside og downloader Visual 2.7.4 fuld version. Kører setup.exe (som administrator)så kommer den blå menu op og jeg kan vælge "installer software". Men intet sker når jeg klikker på den. Jeg har prøvet med og uden USB kabel isat. Min firmwware er version 2.7.144. Har også prøvet at afinstallere LK Control og geninstallere fra CD. Kan umiddelbart ikke hentet alt fra hjemmesiden...? Nogle gode forslag? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus1354922271 Besvaret October 15, 2011 Rapporter Share Besvaret October 15, 2011 Gå ind og browse CD'en ok klik på denne fil: \da\Software\setup.exe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret October 15, 2011 Rapporter Share Besvaret October 15, 2011 Gå ind og browse CD'en ok klik på denne fil: \da\Software\setup.exeJa det er simpelthen for dårligt at LK ikke har rettet den fejl. De har vidst det i månedsvis Søren Larsen Brødbæk 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Larsen Brødbæk Besvaret October 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 15, 2011 Tak - det hjalp. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts