TheDexterTeam Skrevet October 13, 2011 Rapporter Share Skrevet October 13, 2011 Hej,Udover at bruge mit alarmtastatur til at slå alarm til og fra, vil jeg kunne få det til (via en FB) at sende an puls (via relæ eller 400V outputmodul)til min kommende portåber så der så at sige er to funktioner kodet ind med hver sin kode.Spørger fordi jeg håber på muligheden for ikke at skulle have et decideret porttastatur.Hvordan gør jeg dette - hvis muligt?Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret October 13, 2011 Rapporter Share Besvaret October 13, 2011 Det kan du via FB 6.1.04.b. LK Kodetastatur med 6 brugerkoder og 6 udgange.Udgange på denne FB skal så aktivere port og alarm blok. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret October 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2011 Det kan du via FB 6.1.04.b. LK Kodetastatur med 6 brugerkoder og 6 udgange.Udgange på denne FB skal så aktivere port og alarm blok.Den har jeg ikke lige lagt mærke til - nu kan jeg så spare lidt penge til portfirmaet :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts