Claus Halken Skrevet February 27, 2008 Rapporter Share Skrevet February 27, 2008 Jeg vil have flyttet min HD recoreder ud i skabet med IHC controllere. Er der nogele af jer der har efraring med Audio/Video link via Cat5 med IR og i så fald hvor køber jeg det? Det ville jo være mega fedt at få det lort væk fra stuen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Halken Besvaret March 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 2, 2008 Anyway - har fundet løsningen. Det virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 3, 2008 Rapporter Share Besvaret March 3, 2008 fortæl fortæl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Halken Besvaret March 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2008 Jamen der er skam ikke de store problemer i det. Jeg har bare monteret Phono stik 2xAudio 1xVideo på Cat5 kablet. Der er ingen støj på umiddelbart, ellers har jeg fundet en boks til hver ende til 1200,-. IR Link har jeg taget gennem antenne stikket, som er der alligevel. Eneste minus er jo så når man skal have en skive i - skal konen ud i bryggers... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 3, 2008 Rapporter Share Besvaret March 3, 2008 he he så sparer fruen en tur i fitness centeret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Claus Halken
Jeg vil have flyttet min HD recoreder ud i skabet med IHC controllere. Er der nogele af jer der har efraring med Audio/Video link via Cat5 med IR og i så fald hvor køber jeg det? Det ville jo være mega fedt at få det lort væk fra stuen.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts