line-web Skrevet October 12, 2011 Rapporter Share Skrevet October 12, 2011 Jeg kan ikke kontakte mit voice modemDet er som om at den ikke vil tage røretJeg fået conection til modemmet men ligemeget hvem der ringer til den sker der ikke noget.Hvad gør jeg forkert? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 12, 2011 Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Jeg kan ikke kontakte mit voice modemDet er som om at den ikke vil tage røretJeg fået conection til modemmet men ligemeget hvem der ringer til den sker der ikke noget.Hvad gør jeg forkert?Dit modem står vel ikke tilfældigvis til Antal Ring = 0' date=' for så kan man nemlig ikke ringe til det?[attachment=1660']modem.jpg[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret October 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Hvor finder du det?Er der i sceen design? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 12, 2011 Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Hvor finder du det?Er der i sceen design?Det er i serviceview..Kan også indstilles i visual projektet, ved at højreklikke på modem, og vælge indstillinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret October 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 I visual er den sat til 2. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 12, 2011 Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Prøv lige at kigge i serviceview, og se om den står til det samme.. Prøv evt. at ændre den til noget andet. Det er antal ring, der skal til før modemmet svarer, når man ringer til nummeret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret October 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Nu vil den gerne ringe mig op men jeg kan stadig ikke ringe til den.har prøvet at ændre mit tlf nr til +45XXXXXXXX men uden resultat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 12, 2011 Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Har det virket, og er det en visual2 controller du har?Prøv evt at kigge denne tråd LINK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret October 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 12, 2011 Har set den køre men I mit tilfælde er det førstegang jeg nogensinde bruger et "voice modem" så tænkte om der var noget bestemt man skulle.Ringede til LK - IHC og de siger at der ikke skal gøres andet end at den skal tilsluttes til controleren (Og ja har en 2'er) Men da jeg ikke så at vi var i samme båd oprettede jeg en post. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
line-web
Jeg kan ikke kontakte mit voice modemDet er som om at den ikke vil tage røretJeg fået conection til modemmet men ligemeget hvem der ringer til den sker der ikke noget.Hvad gør jeg forkert?
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts