Rasmus Achton-Lyng Skrevet October 9, 2011 Rapporter Share Skrevet October 9, 2011 Hej AlleJeg håber der er en der kan hjælpe mig, jeg har købt nogle Velux Integra GGU, som jeg gerne vil styrer via IHC, der skal trækkes en ny ledning i stedet for den 230V ledning som er i vinduet, men er der nogle som kan fortælle mig hvordan det kan lade sig gøre. eventuelt en monterings vejledning.mvh. Rasmus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 10, 2011 Rapporter Share Besvaret October 10, 2011 Hej Rasmus og velkommen til IHC-userVelux kan ikke ikke umiddelbart styres af IHC. Der skal en speciel styreboks til.Spørgsmålet har været oppe at vende et par gange før. Prøv at søge i forummet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Carsten L. Besvaret October 14, 2011 Rapporter Share Besvaret October 14, 2011 Du skal bruge en Velux KLF 100 boks.Se: LinkJeg købte ved jemtex.dk Link Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts