Jacob Thygesen Skrevet October 8, 2011 Rapporter Share Skrevet October 8, 2011 HejJeg håber det er det rigtige sted jeg skriver. Jeg har fået sat pir og dimmer op, pir skal så tænde dimmeren på memory 1 fra kl 6-18, og fra 18-06 på memory 2. Findes der en funktions blok der kan det allerede? Synes ikke jeg kan finde den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 8, 2011 Rapporter Share Besvaret October 8, 2011 HejJeg håber det er det rigtige sted jeg skriver. Jeg har fået sat pir og dimmer op' date=' pir skal så tænde dimmeren på memory 1 fra kl 6-18, og fra 18-06 på memory 2. Findes der en funktions blok der kan det allerede? Synes ikke jeg kan finde den[/quote']Prøv om du kan bruge vedhæftede fb.[attachment=1652]nijathy.vis[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ditte Kochendorf Thygesen Besvaret October 8, 2011 Rapporter Share Besvaret October 8, 2011 er desværre helt grøn, hvordan bruger jeg filen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 8, 2011 Rapporter Share Besvaret October 8, 2011 er desværre helt grøn' date=' hvordan bruger jeg filen[/quote']Højreklik og gem destination som.. Du skal måske skrive .vis efter filnavnet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Thygesen Besvaret October 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 8, 2011 Har fundet ud af det, hedder du Kochendorf? Så er du i familie med min kone. Takker mange gange for den hurtige respons Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Thygesen
HejJeg håber det er det rigtige sted jeg skriver. Jeg har fået sat pir og dimmer op, pir skal så tænde dimmeren på memory 1 fra kl 6-18, og fra 18-06 på memory 2. Findes der en funktions blok der kan det allerede? Synes ikke jeg kan finde den
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts