Sebastian Bernard Hørup Besvaret April 11, 2013 Rapporter Share Besvaret April 11, 2013 Jeg har et lille sprøgsmål.. Hvorfor er "on" bits tændt i længere tid end "off" bits ?Hvorfor er de ikke tænd/slukket i lige lang tid ? Sebastian Bernard Hørup 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret April 11, 2013 Rapporter Share Besvaret April 11, 2013 Jeg har et lille sprøgsmål.. Hvorfor er "on" bits tændt i længere tid end "off" bits ?Hvorfor er de ikke tænd/slukket i lige lang tid ? Måske det ville være lidt svært at skelne on fra off, hvis de er lige lange...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
LarsenDK Besvaret November 22, 2013 Rapporter Share Besvaret November 22, 2013 Hej.Hvordan gik det projektet ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sebastian Bernard Hørup Besvaret February 1, 2014 Rapporter Share Besvaret February 1, 2014 Hej. Jeg er igang med at re-designe og programmere diverse af IHC control midlerne da de er store og har dårlige funktioner.. Hvis i selv kunne bestemme, hvordan skulle de så virke/se ud. ? Hvilke funktioner kunne i tænke jer. ? Alle inputs er velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Refstrup Besvaret February 22, 2015 Rapporter Share Besvaret February 22, 2015 ville det ikke være muligt at tage en af de inteligente temp følere ligende http://www.ebay.com/itm/NEW-4-Wire-Thermal-Thermistor-Temperature-Sensor-Module-for-Arduino-51-AVR-PIC-/311284306723?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4879fd9323 og ændre programmet for at få prisen helt ned ? eller er der andre billige alternativer syntes at 300 - 500 kr pr føler er lidt meget når jeg gerne vil have dem på alle de interesante temperature i huset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Eckhardt Besvaret January 8, 2017 Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 På 4/21/2012 at 08:02 , Kim Olesen1354922282 skrev: HejSå er der lidt nyt :-) Oled display med visning af rum og gulv temperatur, ønsket temperatur i rum sættes op i menu. Lerrettstyring_test.zip Hej Kim. Fik du nogensinde ovenstående implementeret ?. Kunne godt være lidt interesseret i at høre, hvordan du har fået lavet dit print og hvilke værktøjer du ellers har benyttet, f.eks til at programmere og uploade firmware til prom på enheden. Mvh Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts