Peter286 Skrevet October 2, 2011 Rapporter Share Skrevet October 2, 2011 Hej,Jeg har i mit bryggers en wireless 4 tryk tast, dog har elektrikkeren kun brugt de to af tasterne, hvordan ændrer jeg sådan at der i visual, står tryk 4 tast istedetfor tryk 2 tast, så jeg kan lave noget med de nederste to knapper? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Vistesen Besvaret October 2, 2011 Rapporter Share Besvaret October 2, 2011 under lokaliteter burde der være et "Tryk 4 taster" der findes ikke et 2 taster ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter286 Besvaret October 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 3, 2011 Sorry. Det var sgu kun en tryk 2 så bliver det nok svært at ændre til tryk 4. Hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Vistesen Besvaret October 3, 2011 Rapporter Share Besvaret October 3, 2011 Der lærte jeg så noget igen, det findes et 2 tryk wireless, men hvorfor spare de 40 kr som den er billigere end et 4 tryk ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael l Besvaret October 3, 2011 Rapporter Share Besvaret October 3, 2011 Jamen når du køber et 4sl tryk hvorfor så sparer de 30kr det koster mere at få et med 6 tryk..Så kan du jo blive ved.. Elektrikeren har vel solgt det produkt som der var brug for til den opgave han blev stillet... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter286
Hej,Jeg har i mit bryggers en wireless 4 tryk tast, dog har elektrikkeren kun brugt de to af tasterne, hvordan ændrer jeg sådan at der i visual, står tryk 4 tast istedetfor tryk 2 tast, så jeg kan lave noget med de nederste to knapper?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts