Hax Skrevet February 25, 2008 Rapporter Share Skrevet February 25, 2008 I mit IHC Visual software er der funktionsblokke fra 1.x.x til 6.x.x.... Hvad med alle de 9.x.x der ligger i standard 3.0... hvordan skal jeg f.eks. få lagt en sluk-alt funktion ind i mit projekt.. kopierer og indsætter jeg bare 9.14 ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 25, 2008 Rapporter Share Besvaret February 25, 2008 Hvis du åbner standard software.. Så kan du højreklikke på funktionsblokkene, og derefter trykke på "gem", så kan du lave en ny mappe til dem.Derefter kan du åbne dit projekt igen, og sætte de funktioner ind du skal bruge.Håber det var svar på dit spørgsmål, eller er jeg ikke klar over hvad det egentlig er du spørger om Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hax Besvaret February 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 25, 2008 Jeg kunne bare ikke lige forstå, hvorfor FB 9.x ikke var "standard" under funktionsblokkene. Men nu har jeg kopieret dem allesammen. Så kan jeg bedre finde dem.Den opmærksomme læser kan måske fornemme, at jeg ikke er nået så langt med projektet endnu :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 26, 2008 Rapporter Share Besvaret February 26, 2008 Hehe Du kan jo bare spørge løs herinde...Det er ikke kun dig selv der lærer af svarene på dine spørgsmål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret February 26, 2008 Rapporter Share Besvaret February 26, 2008 Jakob Bruun skrev:Hehe Du kan jo bare spørge løs herinde...Det er ikke kun dig selv der lærer af svarene på dine spørgsmål det var klogt sagt:blink: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret February 26, 2008 Rapporter Share Besvaret February 26, 2008 Det er jo sandt nok.. Andre med samme problem lærer jo noget hvis de læser..Men nogle gange lærer vi "kloge hoveder" også noget.. Jeg gør i hvertfald, især med de er faringer man får mens man laver noget til folk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Richard Lund Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Jeg har installeret Visual 2.01 som fulgte med min nye controller.Kan man downloade flere standard Funktionsblokke? I givet fald, hvorfra? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret March 6, 2008 Rapporter Share Besvaret March 6, 2008 Richard Lund skrev:Jeg har installeret Visual 2.01 som fulgte med min nye controller.Kan man downloade flere standard Funktionsblokke? I givet fald, hvorfra?Hvis du kigger på LK.dk kan du finde funktionsblokkene fra deres Standard hus.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hax
I mit IHC Visual software er der funktionsblokke fra 1.x.x til 6.x.x.... Hvad med alle de 9.x.x der ligger i standard 3.0... hvordan skal jeg f.eks. få lagt en sluk-alt funktion ind i mit projekt.. kopierer og indsætter jeg bare 9.14 ?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts