Lars1354922243 Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 HejEr det nogen der kan vise nogle eksempler på asynkrone kald via PHP, så man kan få svar fra IHC controlleren når der sker ændringer. Jeg har min NAS til at ”holde” øje med forskellige outputs på IHC’en via noget PHP og vil godt prøve at lave dette via asynkrone kald.Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 2, 2011 Rapporter Share Besvaret October 2, 2011 Umiddelbart er det ikke noget php kan gøre så vidt jeg ved. Jeg arbejder på at få kodet en lille binær fil som kan compiles på linux/nas også kan den gøre og subscribe på tingene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
hhg Besvaret December 25, 2011 Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Hej MikkelJeg arbejder på at få kodet en lille binær fil som kan compiles på linux/nas også kan den gøre og subscribe på tingeneHavde du success med dette projekt? Noget kode, du vil dele?Mvhhhg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts