Jens Hansen Skrevet February 24, 2008 Rapporter Share Skrevet February 24, 2008 Hej med Jer,Jeg kikker efter motorstyring af persienner/lameller. En ting er at kombinere med en lyscensor, ville være fedt! En anden ting er blot at kunne trykke på kontakten og så kører lamellerne for.Hvor finder man motoren til det?VenligstJens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret February 25, 2008 Rapporter Share Besvaret February 25, 2008 Hej Jens -Hvis det bare er selve motorerne, du leder efter, er "Somfy" et bud. Den danske hjemmeside er ikke videre informativ, men hvis man leder lidt rundt, finder man fx http://tinyurl.com/2g6y3bHjælper det?-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Hansen Besvaret February 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 26, 2008 Hej Jakob,Tak for dit svar. Jeg har lige siddet og kikket på det. Jeg bliver ikke rigtig klogere. Det jeg ønsker mig, er at der kommer en og siger... du skal købe dén dér til dine lamelgardiner og tilslutte den til dit IHC på dén og dén måde.:woohoo: VenligstJens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kitora Besvaret March 1, 2008 Rapporter Share Besvaret March 1, 2008 Faber sælger persienner og lameller du kan styre via IHC.www.faber.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts