Brian Hartung Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Vil det være ok at bruge netværkskabel som Link-10?Det er jo parsnoet...Det er ikke mere en 5-6 meter det skal trækkes... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Prøv at søge i forummet. emnet har været oppe at vende flere gange før.Men det korte svar: Ja, måske .... ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 19, 2011 Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 ømt emne.;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Hartung Besvaret September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19, 2011 Tænkte nok at emnet havde været oppe! :blush: Problem er bare at jeg syntes det er svært at finde de indlæg.Men tak... :)Kablet skal bruges til at styre en 24/24 input til guldvarmens telestater.Jeg sætter den ude ved telestaterne, i stedet for at skulle forlænge og trække 8 kabler retur til IHC-skabet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret September 20, 2011 Rapporter Share Besvaret September 20, 2011 Tænkte nok at emnet havde været oppe! :blush: Problem er bare at jeg syntes det er svært at finde de indlæg.Søg på "link-10".Her er lige 3 hurtigeLink 1Link 2Link 3 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts