Hop til indhold
  • 0

Scenarie med lysdæmpning

Benjamin korsgaard
 Share

Spørgsmål

Hej.Er nybegynder inden for IHC programmering, og har et lille problem jeg godt kunne bruge noget hjælp til. (Har selvfølgeligt søgt rundt omkring, men uden held.)Jeg skal i min stand lave en lille scenarie, i "køkkenet". Scenariet består af 2 lamper som skal, ved hjælp af et tryk, kunne tænde for en lampe (fuld styrke), og dæmpe den anden (50%).jeg har en uni400 dæmper til at sidde i tavlen, men kan den gøre det? altså gemme en given lysstyke?Jeg ved godt man kan lave denne meget nemt ved hjælp af en wireless lampeudtag og tryk. men da det hele er fortrådet og jeg ikke har disse materialer, så er jeg nødtil at finde ud af om jeg overhovedet kan gøre dette. På forhånd tak for hjælp :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej Benjamin og velkommen til IHC-User.dk forummet.Jo du kan godt bruge uni400. Den har jo 2 stk. memory pladser hvor du kan gemme lysniveau - og fremkalde dem igen. Jeg læser dit indlæg med "stand" som du er lærling og ved at lære IHC ;-) Derfor vil jeg ikke bare servere en færdig løsning, men anbefale dig at læse manualen/vejledningen til Uni400 http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=820B1229og hjælpeteksten til nogle af LK´s 1.2.x FB´r. Hjælpen fåes frem i Visual ved at markere en FB med "rød" tekst og trykke på F1.Hvis ikke det lykkedes dig at strikke noget sammen selv, så får du selvfølgelig straks mere hjælp :-)

Link til kommentar
Del på andre sites